עבודה על המיינדסט. איך לעבור מתודעה של שכירה ושורדת לתודעה של עצמאית מצליחה. איזו תודעה יש לאנשים המצליחים ביותר בתחומם ואיך מגיעים אליה?
בסוף המפגש הראשון את תדעי במדויק מי את, למי את עוזרת ומהו הבידול הייחודי שלך.
מיהו הלקוח האידיאלי שלי? מה הכאבים שלו? התשוקות שלו? הרצונות שלו? איפה אני יכולה למצוא אותו? איך לדעת שבא לי לעבוד דווקא איתו?
איך בונים קהילה של אלפים ועשרות אלפי עוקבים? איך בונים קהילה שהולכת וגדלה מחודש לחודש?
איך לצאת אל האור ברשתות החברתיות באמצעות סרטונים ותוכן? איך לגעת ברגש של הלקוחות האידיאליים שלי? למה כדאי לשים את עצמי בפרונט?
בניית מוצרים. מוצרי חדירה, מוצרי ביניים ומוצרי פרימיום. מהן התועלות בכל מוצר? כמה כל מוצר עולה? על אילו צרכים וכאבים כל מוצר עונה? איזה פתרון מביא כל מוצר ללקוחות?
איך למכור הרבה יותר בעזרת שיטה שנוסתה כבר על עשרות בעלות עסקים שליוויתי.
גם אם אין לך כרגע מוצר ביניים או פרימיום, אל תדאגי. בסוף המפגש הזה יהיה לך סל מוצרים מורחב!
שיווק המוצרים.
איך לעשת תמהיל שיווקי מדויק של המוצרים.
שיווק בעידן החדש- סטוריטלינג וכתבות שיווקיות. למה יותר קל לשווק את עצמנו כשאנחנו מותג ואיך עושים את זה נכון?
מכירות וסגירת עסקאות.
איך פורצים את כל המחסומים בנוגע לאישיו עם כסף ומתחילים למכור.
איך להתמודד עם כל התנגדות שעולה מהלקוח ולגרום לו לקנות מאיתנו?
מפגש פרונטלי חגיגי במקום יוקרתי.
קבלת במה של 10 דקות להצגת העסק שלכן והצגת התהליך שעברתן.
עבודה על המיינדסט. איך לעבור מתודעה של שכירה ושורדת לתודעה של עצמאית מצליחה. איזו תודעה יש לאנשים המצליחים ביותר בתחומם ואיך מגיעים אליה?
בסוף המפגש הראשון את תדעי במדויק מי את, למי את עוזרת ומהו הבידול הייחודי שלך.
מיהו הלקוח האידיאלי שלי? מה הכאבים שלו? התשוקות שלו? הרצונות שלו? איפה אני יכולה למצוא אותו? איך לדעת שבא לי לעבוד דווקא איתו?
איך בונים קהילה של אלפים ועשרות אלפי עוקבים? איך בונים קהילה שהולכת וגדלה מחודש לחודש? איך לצאת אל האור ברשתות החברתיות באמצעות סרטונים ותוכן? איך לגעת ברגש של הלקוחות האידיאליים שלי? למה כדאי לשים את עצמי בפרונט?
בניית מוצרים. מוצרי חדירה, מוצרי ביניים ומוצרי פרימיום. מהן התועלות בכל מוצר? כמה כל מוצר עולה? על אילו צרכים וכאבים כל מוצר עונה? איזה פתרון מביא כל מוצר ללקוחות?
איך למכור הרבה יותר בעזרת שיטה שנוסתה כבר על עשרות בעלות עסקים שליוויתי.
גם אם אין לך כרגע מוצר ביניים או פרימיום, אל תדאגי. בסוף המפגש הזה יהיה לך סל מוצרים מורחב!
שיווק המוצרים.
איך לעשת תמהיל שיווקי מדויק של המוצרים.
שיווק בעידן החדש- סטוריטלינג וכתבות שיווקיות. למה יותר קל לשווק את עצמנו כשאנחנו מותג ואיך עושים את זה נכון?
מכירות וסגירת עסקאות.
איך פורצים את כל המחסומים בנוגע לאישיו עם כסף ומתחילים למכור.
איך להתמודד עם כל התנגדות שעולה מהלקוח ולגרום לו לקנות מאיתנו?
מפגש פרונטלי חגיגי במקום יוקרתי.
קבלת במה של 10 דקות להצגת העסק שלכן והצגת התהליך שעברתן.
אני בטוחה שמכל הפעמים שעבדת כדי לקדם את העסק היו גם כמה כאלה שדווקא עבדו לך יפה, אפילו אם בצורה יחסית מועטה.
את אותם הפעמים והטכניקות אנחנו הולכים לקחת איתנו, להתמקד במה שכבר עבד טוב ולהכפיל את האפקטיביות שלך פי כמה כדי ליצור שינוי משמעותי ושיפור גדול בעסק.
שאני הולכת להראות לך איך כן זה יכול להצליח לך ואם תהיי מחויבת ורצינית אני לא אעזוב אותך ואוביל אותך עד להצלחה שלך
נכון יש הרבה יועצים בשוק בתחומים שונים, עלי יעידו הרבה אנשים שאני חיה באמת את מה שאני מדברת עליו. שיש לי ולמתאמנים שלי קבלות של הצלחות בשיטה שלי, ושאני תכלס מובילה להצלחות ותוצאות.
הערכים שלי, הדרך שלי, היושרה והאותנטיות והאכפתיות שלי שבאמת אנשים יצליחו . היכולת שלי ללוות אתכם יד ביד לאורך כל המסע הזה עד הסוף עושים את כל ההבדל.
יש הרבה מוצרים שעולים יקר מאוד בשוק היום חלקם נותנים לכם ערך ברמה גבוהה מאוד חלקם פחות מה שאני יכולה להבטיח לכם לגבי זה, זה שאצלי תקבלי ליווי והדרכה ששווים גם פי 4 וחמש מהמחיר שלהם בשוק ושההצלחה שתגיע לאחר מכן במידה ותחליטי שאת יוצאת איתי למסע הזה תהיה שווה הרבה מאוד כסף.